Bilskade & Lakk Hammerfest AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 24 359 000 | 18 633 000 | 15 252 000 | 12 860 000 | 14 338 000 | 11 405 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 850 000 | 3 305 000 | 203 000 | 1 154 000 | 1 995 000 | -224 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 869 000 | 3 298 000 | 196 000 | 1 144 000 | 1 976 000 | -247 000 |
|
|
| Årsresultat | 3 013 000 | 2 568 000 | 151 000 | 892 000 | 1 589 000 | -247 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 742 000 | 303 000 | 245 000 | 287 000 | 317 000 | 376 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 529 000 | 6 225 000 | 4 120 000 | 4 094 000 | 3 858 000 | 1 806 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 6 065 000 | 3 052 000 | 2 734 000 | 2 583 000 | 2 291 000 | 702 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 206 000 | 3 476 000 | 1 632 000 | 1 798 000 | 1 885 000 | 1 480 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 49,3% | 60,9% | 4,8% | 27,1% | 62,9% | |||
| Resultat av driften i % | 15,8% | 17,7% | 1,3% | 9,0% | 13,9% | -2,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,4 | 1,8 | 2,7 | 2,5 | 2,3 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 65,4% | 46,8% | 62,6% | 59,0% | 54,9% | 32,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 793 000 | 561 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
