Bilskade Kvinesdal AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 22 195 000 | 22 043 000 | 15 241 000 | 12 902 000 | 11 834 000 | 12 024 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 819 000 | 3 903 000 | 1 941 000 | 1 433 000 | 1 386 000 | 1 576 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 846 000 | 3 915 000 | 1 953 000 | 1 446 000 | 1 400 000 | 1 583 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 218 000 | 3 053 000 | 1 523 000 | 1 128 000 | 1 092 000 | 1 234 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 860 000 | 690 000 | 740 000 | 360 000 | 518 000 | 638 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 589 000 | 6 886 000 | 4 080 000 | 3 536 000 | 2 750 000 | 2 961 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 057 000 | 1 039 000 | 986 000 | 963 000 | 935 000 | 843 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 391 000 | 6 536 000 | 3 833 000 | 2 933 000 | 2 332 000 | 2 755 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 40,7% | 63,2% | 44,8% | 40,4% | 40,8% | |||
| Resultat av driften i % | 12,7% | 17,7% | 12,7% | 11,1% | 11,7% | 13,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 1,1 | 1,1 | 1,2 | 1,2 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 16,4% | 13,7% | 20,5% | 24,7% | 28,6% | 23,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 687 000 | 672 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
