Bilpleien AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 13 449 000 | 13 985 000 | 15 761 000 | 13 138 000 | 13 819 000 | 12 513 000 |
|
|
| Driftsresultat | 59 000 | -461 000 | 2 109 000 | 972 000 | 1 420 000 | 533 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 54 000 | -466 000 | 2 102 000 | 976 000 | 1 387 000 | 439 000 |
|
|
| Årsresultat | 31 000 | -369 000 | 1 646 000 | 761 000 | 1 304 000 | 439 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 461 000 | 6 289 000 | 6 397 000 | 4 275 000 | 4 576 000 | 5 114 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 505 000 | 1 363 000 | 2 327 000 | 2 796 000 | 1 214 000 | 2 919 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 186 000 | 6 190 000 | 6 559 000 | 4 913 000 | 4 152 000 | 3 348 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 780 000 | 1 461 000 | 2 165 000 | 2 158 000 | 1 638 000 | 4 686 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 0,8% | -5,6% | 26,8% | 15,2% | 20,6% | |||
| Resultat av driften i % | 0,4% | -3,3% | 13,4% | 7,4% | 10,3% | 4,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,8 | 0,9 | 1,1 | 1,3 | 0,7 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 74,4% | 80,9% | 75,2% | 69,5% | 71,7% | 41,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 1 279 000 | 0 | 800 000 | 889 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
