Bilhuset AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 7 168 000 | 6 594 000 | 6 840 000 | 5 831 000 | 5 529 000 | 5 798 000 |
|
|
| Driftsresultat | 4 695 000 | 4 073 000 | 3 882 000 | 3 377 000 | 3 689 000 | 3 773 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 577 000 | 4 587 000 | 4 075 000 | 3 869 000 | 3 798 000 | 3 681 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 792 000 | 3 578 000 | 3 179 000 | 3 018 000 | 2 963 000 | 2 871 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 11 394 000 | 34 357 000 | 45 941 000 | 46 601 000 | 47 428 000 | 48 192 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 489 000 | 858 000 | 11 158 000 | 10 339 000 | 7 917 000 | 5 448 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 6 011 000 | 4 008 000 | 4 008 000 | 26 147 000 | 24 816 000 | 21 853 000 |
|
|
| Sum gjeld | 9 872 000 | 31 208 000 | 53 091 000 | 30 792 000 | 30 528 000 | 31 787 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 18,7% | 13,2% | 8,9% | 8,2% | 8,7% | |||
| Resultat av driften i % | 65,5% | 61,8% | 56,8% | 57,9% | 66,7% | 65,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,5 | 0,1 | 0,4 | 3,3 | 6,2 | 4,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 37,8% | 11,4% | 7,0% | 45,9% | 44,8% | 40,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
