Bilform AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 16 857 000 | 18 813 000 | 15 121 000 | 13 251 000 | 11 090 000 | 13 544 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 692 000 | 1 908 000 | 1 417 000 | 1 449 000 | 972 000 | 1 657 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 655 000 | 1 870 000 | 1 374 000 | 1 408 000 | 940 000 | 1 622 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 289 000 | 1 458 000 | 1 072 000 | 1 097 000 | 732 000 | 1 264 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 591 000 | 536 000 | 656 000 | 828 000 | 1 115 000 | 859 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 8 805 000 | 10 573 000 | 10 027 000 | 9 443 000 | 7 734 000 | 8 181 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 190 000 | 6 201 000 | 5 743 000 | 5 671 000 | 5 574 000 | 5 343 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 207 000 | 4 908 000 | 4 940 000 | 4 600 000 | 3 275 000 | 3 697 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 16,7% | 17,9% | 13,6% | 15,2% | 10,9% | |||
| Resultat av driften i % | 10,0% | 10,1% | 9,4% | 10,9% | 8,8% | 12,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,4 | 2,5 | 2,5 | 2,7 | 3,8 | 2,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 55,2% | 55,8% | 53,8% | 55,2% | 63,0% | 59,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 973 000 | 977 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
