Bilbyen Dekkhotell AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 16 845 000 | 15 642 000 | 13 174 000 | 11 038 000 | 8 481 000 | 6 477 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 525 000 | 1 983 000 | 1 252 000 | 827 000 | 360 000 | 1 143 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 477 000 | 1 936 000 | 1 190 000 | 778 000 | 273 000 | 1 154 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 132 000 | 1 504 000 | 923 000 | 608 000 | 215 000 | 901 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 840 000 | 1 082 000 | 1 220 000 | 1 442 000 | 1 585 000 | 20 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 579 000 | 6 449 000 | 6 253 000 | 4 393 000 | 2 754 000 | 2 889 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 539 000 | 1 822 000 | 1 068 000 | 606 000 | 1 617 000 | 1 402 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 880 000 | 5 709 000 | 6 405 000 | 5 230 000 | 2 722 000 | 1 506 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 20,5% | 26,5% | 18,9% | 16,4% | 10,0% | |||
| Resultat av driften i % | 9,1% | 12,7% | 9,5% | 7,5% | 4,2% | 17,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,3 | 1,1 | 1,1 | 1,0 | 1,4 | 1,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 34,2% | 24,2% | 14,3% | 10,4% | 37,3% | 48,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 643 000 | 765 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
