Bilberging Vestfold AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 38 014 000 | 34 249 000 | 30 395 000 | 29 431 000 | 24 419 000 | 26 922 000 |
|
|
| Driftsresultat | 705 000 | 1 782 000 | 1 843 000 | 2 953 000 | 817 000 | 1 248 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 698 000 | 1 803 000 | 1 901 000 | 2 950 000 | 786 000 | 1 187 000 |
|
|
| Årsresultat | 544 000 | 1 406 000 | 1 481 000 | 2 299 000 | 613 000 | 923 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 676 000 | 2 069 000 | 2 915 000 | 3 818 000 | 4 739 000 | 3 175 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 12 393 000 | 14 163 000 | 13 141 000 | 11 368 000 | 7 434 000 | 8 479 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 12 085 000 | 11 541 000 | 10 135 000 | 8 654 000 | 6 355 000 | 5 741 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 984 000 | 4 691 000 | 5 921 000 | 6 533 000 | 5 819 000 | 5 913 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,6% | 11,3% | 12,5% | 22,0% | 7,2% | |||
| Resultat av driften i % | 1,9% | 5,2% | 6,1% | 10,0% | 3,3% | 4,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,3 | 3,1 | 2,4 | 2,3 | 1,9 | 2,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 75,2% | 71,1% | 63,1% | 57,0% | 52,2% | 49,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
