Bil1din AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 97 298 000 | 75 147 000 | 61 743 000 | 55 420 000 | 41 899 000 | 46 356 000 |
|
|
| Driftsresultat | 9 854 000 | 5 610 000 | 3 628 000 | 574 000 | 638 000 | 7 236 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 9 755 000 | 5 702 000 | 3 670 000 | 555 000 | 612 000 | 7 199 000 |
|
|
| Årsresultat | 7 613 000 | 4 445 000 | 2 862 000 | 431 000 | 475 000 | 5 613 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 9 191 000 | 8 263 000 | 3 580 000 | 3 861 000 | 3 608 000 | 2 012 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 36 189 000 | 25 290 000 | 17 777 000 | 13 726 000 | 12 496 000 | 15 256 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 11 396 000 | 17 099 000 | 11 579 000 | 8 717 000 | 8 285 000 | 7 810 000 |
|
|
| Sum gjeld | 33 984 000 | 16 454 000 | 9 777 000 | 8 870 000 | 7 818 000 | 9 458 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 25,5% | 21,1% | 18,9% | 3,5% | 4,0% | |||
| Resultat av driften i % | 10,1% | 7,5% | 5,9% | 1,0% | 1,5% | 15,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 2,2 | 1,8 | 1,6 | 1,7 | 1,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 25,1% | 51,0% | 54,2% | 49,6% | 51,4% | 45,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 514 000 | 670 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
