Bil og Ledelse AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 76 562 000 | 52 606 000 | 60 230 000 | 50 329 000 | 42 651 000 | 39 193 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 549 000 | 1 449 000 | 1 419 000 | 1 921 000 | 845 000 | 202 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 262 000 | 1 383 000 | 4 350 000 | 1 798 000 | 694 000 | 614 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 800 000 | 1 080 000 | 3 582 000 | 1 402 000 | 541 000 | 588 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 337 000 | 4 271 000 | 4 813 000 | 2 793 000 | 2 884 000 | 3 037 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 700 000 | 4 706 000 | 2 868 000 | 2 321 000 | 1 067 000 | 2 490 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 614 000 | 4 765 000 | 4 985 000 | 2 354 000 | 1 942 000 | 1 400 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 423 000 | 4 213 000 | 2 696 000 | 2 760 000 | 2 009 000 | 4 126 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 27,0% | 18,7% | 70,4% | 42,9% | 18,9% | |||
| Resultat av driften i % | 3,3% | 2,8% | 2,4% | 3,8% | 2,0% | 0,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,3 | 1,4 | 1,1 | 0,9 | 0,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 46,0% | 53,1% | 64,9% | 46,0% | 49,2% | 25,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 120 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
