Bil-Kompaniet AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 72 079 000 | 77 442 000 | 54 007 000 | 42 176 000 | 31 696 000 | 7 938 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 689 000 | 3 830 000 | 2 947 000 | 2 600 000 | 4 320 000 | 588 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 095 000 | 3 444 000 | 2 706 000 | 2 427 000 | 4 293 000 | 563 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 623 000 | 2 686 000 | 2 114 000 | 1 883 000 | 3 326 000 | 440 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 207 000 | 989 000 | 965 000 | 1 295 000 | 706 000 | 92 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 21 528 000 | 22 346 000 | 15 159 000 | 11 347 000 | 7 689 000 | 2 105 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 8 163 000 | 6 471 000 | 6 312 000 | 5 673 000 | 3 790 000 | 464 000 |
|
|
| Sum gjeld | 14 572 000 | 16 865 000 | 9 811 000 | 6 970 000 | 4 605 000 | 1 733 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 11,7% | 19,4% | 20,5% | 24,9% | 81,6% | |||
| Resultat av driften i % | 3,7% | 4,9% | 5,5% | 6,2% | 13,6% | 7,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 1,4 | 1,7 | 1,9 | 1,8 | 1,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 35,9% | 27,7% | 39,1% | 44,9% | 45,1% | 21,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 756 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
