Best Trafikkskole AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 14 617 000 | 12 637 000 | 11 890 000 | 9 624 000 | 10 146 000 | 8 925 000 |
|
|
| Driftsresultat | 448 000 | -738 000 | 118 000 | 549 000 | 2 287 000 | 1 342 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 399 000 | -770 000 | 109 000 | 542 000 | 2 285 000 | 1 338 000 |
|
|
| Årsresultat | 399 000 | -770 000 | 39 000 | 396 000 | 1 729 000 | 1 035 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 204 000 | 1 739 000 | 1 774 000 | 1 663 000 | 1 694 000 | 2 189 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 823 000 | 2 233 000 | 2 356 000 | 1 839 000 | 1 989 000 | 1 191 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 954 000 | 555 000 | 1 324 000 | 1 636 000 | 1 239 000 | 1 511 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 072 000 | 3 418 000 | 2 806 000 | 1 867 000 | 2 443 000 | 1 870 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 11,3% | -18,2% | 3,1% | 15,3% | 64,9% | |||
| Resultat av driften i % | 3,1% | -5,8% | 1,0% | 5,7% | 22,5% | 15,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 0,9 | 1,1 | 1,1 | 1,0 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 23,7% | 14,0% | 32,1% | 46,7% | 33,6% | 44,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 1 588 000 | 1 109 000 | 1 176 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
