Båtteknikk AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 20 137 000 | 20 309 000 | 19 477 000 | 18 260 000 | 19 644 000 | 17 598 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 115 000 | 1 758 000 | 2 179 000 | 2 000 000 | 3 255 000 | 1 509 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 956 000 | 1 666 000 | 2 165 000 | 1 984 000 | 3 237 000 | 1 459 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 527 000 | 1 300 000 | 1 689 000 | 1 547 000 | 2 525 000 | 1 133 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 586 000 | 3 057 000 | 980 000 | 765 000 | 969 000 | 514 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 9 022 000 | 8 398 000 | 7 752 000 | 7 916 000 | 8 209 000 | 5 588 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 001 000 | 4 974 000 | 4 874 000 | 4 385 000 | 3 888 000 | 3 268 000 |
|
|
| Sum gjeld | 6 607 000 | 6 481 000 | 3 858 000 | 4 295 000 | 5 289 000 | 2 834 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 18,6% | 17,7% | 25,3% | 22,7% | 42,9% | |||
| Resultat av driften i % | 10,5% | 8,7% | 11,2% | 11,0% | 16,6% | 8,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,0 | 2,1 | 2,2 | 2,1 | 1,8 | 2,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 43,1% | 43,4% | 55,8% | 50,5% | 42,4% | 53,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 739 000 | 721 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
