Båtplasser Vollen AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 6 479 000 | 6 765 000 | 6 310 000 | 6 389 000 | 5 237 000 | 4 469 000 |
|
|
| Driftsresultat | 5 768 000 | 6 050 000 | 5 687 000 | 5 787 000 | 4 175 000 | 3 556 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 5 808 000 | 6 099 000 | 5 695 000 | 5 791 000 | 4 180 000 | 3 555 000 |
|
|
| Årsresultat | 4 530 000 | 4 757 000 | 4 442 000 | 4 518 000 | 3 261 000 | 2 773 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 977 000 | 2 174 000 | 2 133 000 | 2 368 000 | 1 581 000 | 1 193 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 667 000 | 6 879 000 | 17 176 000 | 13 518 000 | 8 772 000 | 5 075 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 317 000 | 1 287 000 | 1 292 000 | 1 165 000 | 863 000 | 1 167 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 328 000 | 7 766 000 | 18 017 000 | 14 722 000 | 9 491 000 | 5 101 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 65,7% | 43,2% | 32,4% | 44,1% | 50,3% | |||
| Resultat av driften i % | 89,0% | 89,4% | 90,1% | 90,6% | 79,7% | 79,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 0,9 | 1,0 | 0,9 | 0,9 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 15,2% | 14,2% | 6,7% | 7,3% | 8,3% | 18,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
