Autotech Varebørs AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 48 358 000 | 50 616 000 | 26 963 000 | 17 269 000 | 48 858 000 | 34 360 000 |
|
|
| Driftsresultat | 4 397 000 | 4 784 000 | 514 000 | 173 000 | 5 410 000 | 2 296 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 4 610 000 | 4 829 000 | 514 000 | 160 000 | 5 398 000 | 2 301 000 |
|
|
| Årsresultat | 3 589 000 | 3 767 000 | 401 000 | 125 000 | 4 265 000 | 1 730 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 879 000 | 2 073 000 | 259 000 | 265 000 | 783 000 | 261 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 24 518 000 | 20 697 000 | 16 449 000 | 14 345 000 | 18 113 000 | 13 034 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 16 839 000 | 13 250 000 | 9 484 000 | 9 083 000 | 8 958 000 | 4 694 000 |
|
|
| Sum gjeld | 9 557 000 | 9 519 000 | 7 223 000 | 5 528 000 | 9 937 000 | 8 602 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 20,0% | 25,5% | 3,3% | 1,0% | 33,6% | |||
| Resultat av driften i % | 9,1% | 9,5% | 1,9% | 1,0% | 11,1% | 6,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 6,9 | 5,7 | 2,3 | 2,6 | 1,9 | 1,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 63,8% | 58,2% | 56,8% | 62,2% | 47,4% | 35,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 923 000 | 1 278 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
