Autoservice Røyken AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 15 358 000 | 13 566 000 | 13 426 000 | 13 540 000 | 13 422 000 | 12 423 000 |
|
|
| Driftsresultat | 300 000 | 869 000 | 2 179 000 | 1 462 000 | 2 150 000 | 1 343 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 354 000 | 857 000 | 2 103 000 | 1 371 000 | 2 049 000 | 1 230 000 |
|
|
| Årsresultat | 227 000 | 622 000 | 1 673 000 | 1 035 000 | 1 596 000 | 960 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 425 000 | 5 337 000 | 5 630 000 | 6 460 000 | 4 854 000 | 4 662 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 011 000 | 5 698 000 | 6 312 000 | 3 714 000 | 6 176 000 | 4 798 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 8 269 000 | 8 041 000 | 7 420 000 | 6 747 000 | 7 211 000 | 5 615 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 166 000 | 2 993 000 | 4 522 000 | 3 428 000 | 3 819 000 | 3 845 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 3,9% | 8,4% | 19,9% | 13,8% | 21,0% | |||
| Resultat av driften i % | 2,0% | 6,4% | 16,2% | 10,8% | 16,0% | 10,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,7 | 3,1 | 2,0 | 2,1 | 3,3 | 2,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 72,3% | 72,9% | 62,1% | 66,3% | 65,4% | 59,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 711 000 | 703 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
