Autoleie Tromsø AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 86 568 000 | 56 480 000 | 40 961 000 | 447 000 | 3 846 000 | 8 058 000 |
|
|
| Driftsresultat | 7 901 000 | 8 766 000 | 6 324 000 | 86 000 | -1 130 000 | -629 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 511 000 | 6 750 000 | 5 875 000 | 88 000 | -1 096 000 | -617 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 739 000 | 5 265 000 | 4 582 000 | 68 000 | -583 000 | -617 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 96 705 000 | 64 671 000 | 35 763 000 | 0 | 1 907 000 | 1 566 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 42 166 000 | 17 926 000 | 9 756 000 | 5 669 000 | 907 000 | 2 338 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 20 178 000 | 12 406 000 | 6 924 000 | 5 076 000 | 1 044 000 | 1 627 000 |
|
|
| Sum gjeld | 118 693 000 | 70 190 000 | 38 594 000 | 593 000 | 1 771 000 | 2 277 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 7,3% | 13,7% | 24,7% | 2,1% | -33,1% | |||
| Resultat av driften i % | 9,1% | 15,5% | 15,4% | 19,2% | -29,4% | -7,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,2 | 2,6 | 1,5 | 10,3 | 0,5 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 14,5% | 15,0% | 15,2% | 89,5% | 37,1% | 41,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 280 000 | 656 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
