Autoin Bilskade Alnabru AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 18 655 000 | 16 054 000 | 14 672 000 | 13 232 000 | 14 440 000 | 15 168 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 132 000 | -707 000 | 629 000 | 1 009 000 | 2 123 000 | 2 442 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 217 000 | -671 000 | 655 000 | 1 013 000 | 2 129 000 | 2 442 000 |
|
|
| Årsresultat | 950 000 | -528 000 | 501 000 | 790 000 | 1 660 000 | 1 904 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 877 000 | 574 000 | 658 000 | 262 000 | 165 000 | 195 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 348 000 | 3 018 000 | 3 338 000 | 3 694 000 | 6 253 000 | 4 491 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 998 000 | 2 048 000 | 2 039 000 | 1 539 000 | 1 449 000 | 2 788 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 227 000 | 1 544 000 | 1 957 000 | 2 417 000 | 4 969 000 | 1 897 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 24,8% | -17,5% | 16,5% | 19,5% | 38,4% | |||
| Resultat av driften i % | 6,1% | -4,4% | 4,3% | 7,6% | 14,7% | 16,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,7 | 2,0 | 1,7 | 1,5 | 1,3 | 2,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 48,2% | 57,0% | 51,0% | 38,9% | 22,6% | 59,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 952 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
