Autocity AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 6 999 000 | 9 302 000 | 5 601 000 | 19 862 000 | 17 419 000 | 8 536 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 245 000 | -60 000 | -1 068 000 | 1 581 000 | 2 154 000 | -131 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 245 000 | -60 000 | -904 000 | 1 581 000 | 2 154 000 | -17 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 245 000 | -60 000 | -890 000 | 1 233 000 | 1 784 000 | -17 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 943 000 | 1 673 000 | 1 914 000 | 1 529 000 | 1 486 000 | 1 671 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 005 000 | 8 668 000 | 8 143 000 | 10 143 000 | 8 685 000 | 6 304 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 8 554 000 | 9 799 000 | 9 859 000 | 10 748 000 | 9 525 000 | 7 741 000 |
|
|
| Sum gjeld | 394 000 | 542 000 | 199 000 | 924 000 | 646 000 | 233 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -12,9% | -0,6% | -8,3% | 14,5% | 23,8% | |||
| Resultat av driften i % | -17,8% | -0,6% | -19,1% | 8,0% | 12,4% | -1,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 17,8 | 16,0 | 40,9 | 11,1 | 13,6 | 27,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 95,6% | 94,8% | 98,0% | 92,1% | 93,6% | 97,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 688 000 | 689 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
