Auto24 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 13 763 000 | 7 267 000 | 11 061 000 | 15 533 000 | 13 671 000 | 13 163 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 363 000 | -11 000 | 584 000 | 2 461 000 | 907 000 | 2 008 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 112 000 | 13 000 | 187 000 | 2 392 000 | 637 000 | 1 707 000 |
|
|
| Årsresultat | 909 000 | 49 000 | 87 000 | 1 879 000 | 496 000 | 1 351 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 6 228 000 | 2 886 000 | 2 967 000 | 3 030 000 | 3 593 000 | 3 991 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 412 000 | 3 519 000 | 5 032 000 | 4 488 000 | 2 980 000 | 3 618 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 030 000 | 3 121 000 | 3 072 000 | 3 485 000 | 1 606 000 | 1 109 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 610 000 | 3 284 000 | 4 927 000 | 4 034 000 | 4 968 000 | 6 500 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 18,1% | 3,5% | 7,5% | 36,5% | 12,8% | |||
| Resultat av driften i % | 9,9% | -0,2% | 5,3% | 15,8% | 6,6% | 15,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 5,5 | 5,3 | 6,6 | 3,5 | 1,7 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 46,6% | 48,7% | 38,4% | 46,3% | 24,4% | 14,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 710 000 | 326 000 | 326 000 | 130 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
