Auto S Notodden AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 21 291 000 | 20 723 000 | 19 848 000 | 15 594 000 | 17 428 000 | 20 107 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 878 000 | 1 547 000 | 1 233 000 | 3 000 | 1 819 000 | 1 376 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 962 000 | 1 592 000 | 1 272 000 | 50 000 | 1 839 000 | 1 335 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 530 000 | 1 242 000 | 993 000 | 39 000 | 1 434 000 | 1 041 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 6 498 000 | 6 715 000 | 3 690 000 | 4 342 000 | 4 416 000 | 3 641 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 380 000 | 5 808 000 | 6 990 000 | 4 820 000 | 5 162 000 | 6 337 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 10 851 000 | 9 321 000 | 8 080 000 | 7 087 000 | 7 048 000 | 5 613 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 027 000 | 3 201 000 | 2 600 000 | 2 074 000 | 2 530 000 | 4 364 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 14,9% | 13,8% | 12,9% | 0,6% | 18,9% | |||
| Resultat av driften i % | 8,8% | 7,5% | 6,2% | 0,0% | 10,4% | 6,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,4 | 1,8 | 2,7 | 2,3 | 2,0 | 2,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 78,2% | 74,4% | 75,7% | 77,4% | 73,6% | 56,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 549 000 | 538 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
