Likvidert 06.03.2019 (avviklet uten konkurs)
Auto Fritid Alta AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 839 000 | 271 000 | 2 540 000 | 872 000 | 1 268 000 | 1 634 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 663 000 | -73 000 | 1 947 000 | 131 000 | 49 000 | 38 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 672 000 | -70 000 | 1 881 000 | 15 000 | -84 000 | -90 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 060 000 | -43 000 | 1 398 000 | 11 000 | -67 000 | -65 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 55 000 | 1 264 000 | 1 652 000 | 2 059 000 | 2 250 000 | 2 353 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 983 000 | 355 000 | 827 000 | 356 000 | 446 000 | 659 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 187 000 | 1 127 000 | 1 170 000 | -228 000 | -239 000 | -172 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 850 000 | 492 000 | 1 310 000 | 2 643 000 | 2 936 000 | 3 185 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 94,5% | -3,4% | 79,8% | 5,4% | 2,2% | |||
| Resultat av driften i % | 93,8% | -26,9% | 76,7% | 15,0% | 3,9% | 2,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,8 | 3,5 | 8,1 | 1,6 | 3,8 | 3,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 29,4% | 69,6% | 47,2% | -9,4% | -8,9% | -5,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
