Austad Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 14 746 000 | 13 429 000 | 12 802 000 | 12 235 000 | 11 790 000 | 13 052 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 551 000 | 125 000 | 741 000 | -113 000 | 593 000 | -16 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 607 000 | 18 000 | 222 000 | -77 000 | 569 000 | -23 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 274 000 | -337 000 | 73 000 | -48 000 | 446 000 | -10 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 846 000 | 2 883 000 | 2 729 000 | 2 469 000 | 2 424 000 | 3 289 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 310 000 | 3 241 000 | 3 482 000 | 3 351 000 | 3 246 000 | 2 266 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 992 000 | 3 718 000 | 4 055 000 | 3 982 000 | 4 030 000 | 3 584 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 165 000 | 2 405 000 | 2 157 000 | 1 837 000 | 1 640 000 | 1 971 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 23,1% | 3,4% | 13,3% | -1,0% | 10,8% | |||
| Resultat av driften i % | 10,5% | 0,9% | 5,8% | -0,9% | 5,0% | -0,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,1 | 2,1 | 2,3 | 2,2 | 3,0 | 2,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 61,2% | 60,7% | 65,3% | 68,4% | 71,1% | 64,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 874 000 | 599 000 | 524 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
