Aurmo Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 53 652 000 | 49 617 000 | 50 653 000 | 36 969 000 | 31 310 000 | 27 979 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 805 000 | 767 000 | 2 634 000 | 1 541 000 | 437 000 | 145 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 304 000 | 760 000 | 2 572 000 | 1 520 000 | 411 000 | 93 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 795 000 | 601 000 | 2 003 000 | 1 182 000 | 389 000 | 93 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 937 000 | 2 476 000 | 2 052 000 | 2 712 000 | 3 359 000 | 3 372 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 9 522 000 | 6 495 000 | 6 644 000 | 3 980 000 | 2 621 000 | 2 268 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 877 000 | 3 082 000 | 2 481 000 | 478 000 | -704 000 | -1 093 000 |
|
|
| Sum gjeld | 6 581 000 | 5 889 000 | 6 215 000 | 6 215 000 | 6 684 000 | 6 733 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 28,1% | 11,8% | 35,9% | 27,5% | 12,0% | |||
| Resultat av driften i % | 5,2% | 1,5% | 5,2% | 4,2% | 1,4% | 0,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,9 | 1,9 | 1,7 | 1,2 | 0,8 | 0,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 42,6% | 34,4% | 28,5% | 7,1% | -11,8% | -19,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 610 000 | 530 000 | 504 000 | 520 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
