Aukra Auto AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 17 687 000 | 19 149 000 | 15 801 000 | 13 737 000 | 12 481 000 | 16 366 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 263 000 | 1 447 000 | 1 908 000 | 911 000 | 1 013 000 | 1 961 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 313 000 | 1 479 000 | 1 958 000 | 999 000 | 1 100 000 | 2 090 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 023 000 | 1 154 000 | 1 527 000 | 780 000 | 844 000 | 1 640 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 776 000 | 2 608 000 | 2 718 000 | 3 524 000 | 2 518 000 | 3 379 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 429 000 | 5 870 000 | 3 918 000 | 5 046 000 | 12 534 000 | 11 484 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 041 000 | 4 017 000 | 3 864 000 | 6 337 000 | 13 057 000 | 12 213 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 165 000 | 4 462 000 | 2 772 000 | 2 233 000 | 1 994 000 | 2 650 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 15,8% | 19,7% | 25,9% | 8,5% | 7,4% | |||
| Resultat av driften i % | 7,1% | 7,6% | 12,1% | 6,6% | 8,1% | 12,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 1,3 | 1,4 | 2,3 | 6,5 | 4,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 49,2% | 47,4% | 58,2% | 73,9% | 86,8% | 82,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 781 000 | 781 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
