Konkursåpning 01.07.2024
Askøy Båt & Motor AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 938 000 | 9 326 000 | 10 702 000 | 9 858 000 | 9 419 000 | 8 901 000 |
|
|
| Driftsresultat | 292 000 | -315 000 | 364 000 | -701 000 | 694 000 | -182 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 213 000 | -369 000 | 237 000 | -745 000 | 609 000 | -207 000 |
|
|
| Årsresultat | 213 000 | -369 000 | 237 000 | -745 000 | 551 000 | -207 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 42 000 | 39 000 | 69 000 | 116 000 | 174 000 | 237 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 318 000 | 1 745 000 | 2 246 000 | 1 804 000 | 2 174 000 | 732 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 185 000 | -28 000 | 340 000 | 103 000 | 848 000 | 297 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 176 000 | 1 813 000 | 1 975 000 | 1 816 000 | 1 500 000 | 672 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 14,3% | -15,2% | 17,6% | -32,6% | 42,0% | |||
| Resultat av driften i % | 2,7% | -3,4% | 3,4% | -7,1% | 7,4% | -2,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,0 | 1,1 | 1,0 | 1,4 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 7,8% | -1,6% | 14,7% | 5,4% | 36,1% | 30,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 680 000 | 740 000 | 643 000 | 712 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
