Asfalt & Maskin AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 70 340 000 | 59 890 000 | 53 559 000 | 30 283 000 | 29 443 000 | 29 877 000 |
|
|
| Driftsresultat | 363 000 | 1 081 000 | 2 487 000 | 691 000 | 1 544 000 | 2 544 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 301 000 | 996 000 | 2 448 000 | 648 000 | 1 523 000 | 2 521 000 |
|
|
| Årsresultat | 236 000 | 777 000 | 1 909 000 | 505 000 | 1 188 000 | 1 965 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 431 000 | 2 561 000 | 2 210 000 | 2 150 000 | 2 053 000 | 2 063 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 15 602 000 | 10 001 000 | 8 685 000 | 5 213 000 | 6 942 000 | 7 638 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 222 000 | 4 986 000 | 4 209 000 | 2 300 000 | 1 795 000 | 2 607 000 |
|
|
| Sum gjeld | 12 812 000 | 7 577 000 | 6 686 000 | 5 063 000 | 7 200 000 | 7 094 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 2,5% | 9,3% | 27,5% | 8,5% | 16,8% | |||
| Resultat av driften i % | 0,5% | 1,8% | 4,6% | 2,3% | 5,2% | 8,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,3 | 1,4 | 1,4 | 1,1 | 1,0 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 29,0% | 39,7% | 38,6% | 31,2% | 20,0% | 26,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 877 000 | 905 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
