AS Torshov Automobilhus
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 458 000 | 3 150 000 | 2 935 000 | 2 814 000 | 2 814 000 | 2 763 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 857 000 | 2 701 000 | 2 563 000 | 2 425 000 | 2 511 000 | 2 487 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 471 000 | 3 142 000 | 2 654 000 | 2 700 000 | 4 577 000 | 2 636 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 845 000 | 2 538 000 | 2 086 000 | 2 166 000 | 4 022 000 | 2 083 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 121 000 | 121 000 | 121 000 | 121 000 | 121 000 | 121 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 12 923 000 | 13 321 000 | 13 260 000 | 13 187 000 | 12 943 000 | 10 957 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 12 226 000 | 12 680 000 | 12 642 000 | 10 557 000 | 10 390 000 | 8 369 000 |
|
|
| Sum gjeld | 818 000 | 762 000 | 739 000 | 2 752 000 | 2 674 000 | 2 710 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 26,2% | 23,4% | 19,9% | 20,5% | 37,9% | |||
| Resultat av driften i % | 82,6% | 85,7% | 87,3% | 86,2% | 89,2% | 90,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 15,8 | 17,5 | 17,9 | 4,8 | 4,8 | 4,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 93,7% | 94,3% | 94,5% | 79,3% | 79,5% | 75,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
