AS Holvik Transport & Spedisjon
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 6 029 000 | 6 732 000 | 7 335 000 | 7 435 000 | 7 273 000 | 7 059 000 |
|
|
| Driftsresultat | -178 000 | -108 000 | -163 000 | 390 000 | 261 000 | -164 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 9 941 000 | 362 000 | 384 000 | 487 000 | 1 410 000 | 738 000 |
|
|
| Årsresultat | 9 895 000 | 353 000 | 394 000 | 398 000 | 1 142 000 | 481 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 004 000 | 661 000 | 875 000 | 1 135 000 | 1 490 000 | 1 958 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 13 284 000 | 8 598 000 | 7 474 000 | 6 854 000 | 6 069 000 | 4 583 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 17 388 000 | 7 494 000 | 7 140 000 | 6 747 000 | 6 349 000 | 5 207 000 |
|
|
| Sum gjeld | 899 000 | 1 766 000 | 1 208 000 | 1 242 000 | 1 210 000 | 1 334 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 75,3% | 4,1% | 4,9% | 11,9% | 24,8% | |||
| Resultat av driften i % | -3,0% | -1,6% | -2,2% | 5,2% | 3,6% | -2,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 14,8 | 4,9 | 6,2 | 5,5 | 5,0 | 3,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 95,1% | 80,9% | 85,5% | 84,5% | 84,0% | 79,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 616 000 | 598 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
