AS Bil & Bo
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 45 060 000 | 44 728 000 | 39 298 000 | 37 448 000 | 39 075 000 | 38 592 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 684 000 | 1 425 000 | 1 045 000 | 523 000 | 2 336 000 | 922 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 101 000 | 890 000 | 623 000 | 145 000 | 1 972 000 | 509 000 |
|
|
| Årsresultat | 859 000 | 694 000 | 471 000 | 95 000 | 1 706 000 | 509 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 8 916 000 | 6 573 000 | 8 170 000 | 6 976 000 | 6 282 000 | 5 685 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 12 616 000 | 10 469 000 | 10 110 000 | 12 189 000 | 12 702 000 | 11 098 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 470 000 | 4 763 000 | 4 287 000 | 7 728 000 | 7 633 000 | 5 927 000 |
|
|
| Sum gjeld | 16 062 000 | 12 280 000 | 13 993 000 | 11 438 000 | 11 351 000 | 10 857 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 9,2% | 8,4% | 5,9% | 3,0% | 13,4% | |||
| Resultat av driften i % | 3,7% | 3,2% | 2,7% | 1,4% | 6,0% | 2,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,0 | 4,9 | 4,7 | 6,7 | 8,7 | 8,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 25,4% | 27,9% | 23,5% | 40,3% | 40,2% | 35,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 657 000 | 610 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
