Anton Jenssen Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 37 519 000 | 33 791 000 | 31 901 000 | 28 844 000 | 24 538 000 | 21 490 000 |
|
|
Driftsresultat | 1 496 000 | 1 932 000 | 139 000 | -305 000 | 1 495 000 | -89 000 |
|
|
Resultat før skatt | 1 617 000 | 2 020 000 | 119 000 | -410 000 | 1 438 000 | -146 000 |
|
|
Årsresultat | 1 248 000 | 1 761 000 | 286 000 | -113 000 | 1 316 000 | -106 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 5 392 000 | 5 622 000 | 5 042 000 | 5 003 000 | 3 115 000 | 3 879 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 9 408 000 | 9 250 000 | 6 830 000 | 7 366 000 | 6 869 000 | 4 410 000 |
|
|
Sum egenkapital | 8 216 000 | 6 968 000 | 5 207 000 | 4 920 000 | 5 033 000 | 3 717 000 |
|
|
Sum gjeld | 6 583 000 | 7 903 000 | 6 665 000 | 7 449 000 | 4 951 000 | 4 571 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 11,1% | 15,5% | 1,9% | -2,4% | 16,4% | |||
Resultat av driften i % | 4,0% | 5,7% | 0,4% | -1,1% | 6,1% | -0,4% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 1,5 | 1,3 | 1,5 | 1,7 | 1,2 | ||
Egenkapitalandel i % | 55,5% | 46,9% | 43,9% | 39,8% | 50,4% | 44,8% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Lønn daglig leder(e) | 737 000 | 796 000 | 735 000 | 689 000 | 704 000 | 569 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .