Ankenes Veiservice AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 1 637 000 | 1 543 000 | 1 472 000 | 1 421 000 | 1 397 000 | 20 162 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 166 000 | 1 133 000 | 1 047 000 | 952 000 | 893 000 | -16 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 254 000 | 1 192 000 | 1 048 000 | 952 000 | 893 000 | 315 000 |
|
|
| Årsresultat | 978 000 | 930 000 | 817 000 | 743 000 | 696 000 | 246 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 137 000 | 1 033 000 | 1 076 000 | 1 141 000 | 1 240 000 | 1 373 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 420 000 | 2 324 000 | 2 058 000 | 1 879 000 | 1 764 000 | 1 885 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 463 000 | 2 247 000 | 2 079 000 | 2 006 000 | 1 989 000 | 2 001 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 094 000 | 1 110 000 | 1 055 000 | 1 015 000 | 1 015 000 | 1 257 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 36,3% | 36,7% | 34,1% | 31,6% | 28,5% | |||
| Resultat av driften i % | 71,2% | 73,4% | 71,1% | 67,0% | 63,9% | -0,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,2 | 2,1 | 2,0 | 1,9 | 1,7 | 1,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 69,2% | 66,9% | 66,3% | 66,4% | 66,2% | 61,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 59 000 | 475 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
