Aksel Endresen Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 55 191 000 | 51 745 000 | 47 187 000 | 44 180 000 | 47 606 000 | 45 080 000 |
|
|
Driftsresultat | -1 629 000 | 1 584 000 | 2 031 000 | -1 575 000 | -887 000 | 155 000 |
|
|
Resultat før skatt | -1 664 000 | 1 528 000 | 1 953 000 | -1 659 000 | -944 000 | 648 000 |
|
|
Årsresultat | -1 306 000 | 1 178 000 | 1 513 000 | -1 307 000 | -767 000 | 585 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 1 939 000 | 2 026 000 | 1 498 000 | 1 923 000 | 2 014 000 | 1 614 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 6 585 000 | 7 701 000 | 6 724 000 | 6 384 000 | 6 830 000 | 6 846 000 |
|
|
Sum egenkapital | 2 150 000 | 3 456 000 | 2 277 000 | 764 000 | 2 072 000 | 2 888 000 |
|
|
Sum gjeld | 6 374 000 | 6 271 000 | 5 945 000 | 7 543 000 | 6 772 000 | 5 573 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | -17,6% | 17,8% | 24,7% | -18,2% | -10,1% | |||
Resultat av driften i % | -3,0% | 3,1% | 4,3% | -3,6% | -1,9% | 0,3% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,3 | 1,2 | 0,9 | 1,0 | 1,3 | ||
Egenkapitalandel i % | 25,2% | 35,5% | 27,7% | 9,2% | 23,4% | 34,1% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 781 000 | 771 000 | 680 000 | 666 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .