Ak Shipping & Chartering AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 676 000 | 10 798 000 | 11 378 000 | 12 322 000 | 9 356 000 | 7 311 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 532 000 | 8 469 000 | 9 461 000 | 10 787 000 | 7 675 000 | 5 758 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 791 000 | 8 628 000 | 9 385 000 | 10 823 000 | 7 656 000 | 5 758 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 953 000 | 6 720 000 | 7 302 000 | 8 439 000 | 5 967 000 | 4 482 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 19 054 000 | 17 214 000 | 12 118 000 | 7 052 000 | 5 761 000 | 4 633 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 18 204 000 | 15 251 000 | 9 932 000 | 2 629 000 | 3 900 000 | 3 133 000 |
|
|
| Sum gjeld | 850 000 | 1 963 000 | 2 186 000 | 4 422 000 | 1 861 000 | 1 501 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 21,0% | 59,9% | 99,6% | 169,2% | 150,7% | |||
| Resultat av driften i % | 54,1% | 78,4% | 83,2% | 87,5% | 82,0% | 78,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 22,4 | 8,8 | 5,5 | 1,6 | 3,1 | 3,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 95,5% | 88,6% | 82,0% | 37,3% | 67,7% | 67,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 100 000 | 888 000 | 826 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
