Abpark og Veivedlikehold AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 472 000 | 11 457 000 | 8 226 000 | 5 916 000 | 5 909 000 | 9 799 000 |
|
|
| Driftsresultat | 362 000 | 629 000 | 988 000 | 423 000 | -405 000 | 2 004 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 440 000 | 611 000 | 990 000 | 418 000 | -405 000 | 2 004 000 |
|
|
| Årsresultat | 361 000 | 435 000 | 768 000 | 315 000 | -299 000 | 1 599 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 866 000 | 2 262 000 | 1 956 000 | 2 109 000 | 2 177 000 | 1 511 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 843 000 | 6 929 000 | 5 634 000 | 3 981 000 | 3 758 000 | 5 225 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 548 000 | 5 187 000 | 4 752 000 | 3 984 000 | 3 968 000 | 4 267 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 161 000 | 4 003 000 | 2 838 000 | 2 107 000 | 1 967 000 | 2 468 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,9% | 7,5% | 14,5% | 7,1% | -6,4% | |||
| Resultat av driften i % | 3,5% | 5,5% | 12,0% | 7,2% | -6,9% | 20,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,9 | 1,7 | 2,0 | 1,9 | 1,9 | 2,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 63,7% | 56,4% | 62,6% | 65,4% | 66,8% | 63,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 080 000 | 156 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
