Åsane Trafikkskole AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 24 705 000 | 20 306 000 | 18 119 000 | 18 162 000 | 15 621 000 | 14 644 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 121 000 | 175 000 | -855 000 | 182 000 | -15 000 | 131 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 971 000 | -11 000 | -991 000 | 98 000 | -111 000 | 63 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 246 000 | 27 000 | -770 000 | 76 000 | 251 000 | 63 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 401 000 | 2 673 000 | 4 173 000 | 4 243 000 | 2 950 000 | 3 121 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 024 000 | 5 964 000 | 4 155 000 | 5 386 000 | 4 557 000 | 3 223 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 267 000 | 1 283 000 | 1 068 000 | 1 838 000 | 1 762 000 | 2 011 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 158 000 | 7 355 000 | 7 260 000 | 7 791 000 | 5 745 000 | 4 333 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 36,6% | 2,1% | -9,5% | 2,2% | -0,1% | |||
| Resultat av driften i % | 12,6% | 0,9% | -4,7% | 1,0% | -0,1% | 0,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 1,1 | 0,9 | 1,3 | 1,3 | 1,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 38,8% | 14,9% | 12,8% | 19,1% | 23,5% | 31,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 821 000 | 740 000 | 836 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
