Aalesund Shipping Group AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 847 000 | 528 000 | 505 000 | 829 000 | 1 029 000 | 2 635 000 |
|
|
| Driftsresultat | -545 000 | 280 000 | 327 000 | 407 000 | 454 000 | 1 851 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 981 000 | 1 262 000 | 1 650 000 | 707 000 | 72 000 | 1 396 000 |
|
|
| Årsresultat | 956 000 | 1 315 000 | 1 666 000 | 634 000 | 24 000 | 643 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 21 086 000 | 15 540 000 | 15 622 000 | 18 274 000 | 19 492 000 | 20 392 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 234 000 | 2 227 000 | 2 915 000 | 1 735 000 | 1 777 000 | 1 661 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 10 718 000 | 10 609 000 | 10 325 000 | 10 809 000 | 10 850 000 | 11 326 000 |
|
|
| Sum gjeld | 12 601 000 | 7 157 000 | 8 212 000 | 9 200 000 | 10 419 000 | 10 727 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 7,1% | 9,8% | 12,8% | 5,1% | 2,6% | |||
| Resultat av driften i % | -64,3% | 53,0% | 64,8% | 49,1% | 44,1% | 70,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,3 | 148,5 | 44,2 | 10,1 | 5,0 | 50,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 46,0% | 59,7% | 55,7% | 54,0% | 51,0% | 51,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
