Likvidert 11.10.2014 (avviklet uten konkurs)
Tunsberg Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 5 069 000 | 11 047 000 | 8 014 000 | 8 928 000 | 6 007 000 | 4 790 000 |
|
|
Driftsresultat | -348 000 | -528 000 | -808 000 | 149 000 | -85 000 | 86 000 |
|
|
Resultat før skatt | -405 000 | -721 000 | -971 000 | 14 000 | -170 000 | 1 000 |
|
|
Årsresultat | -405 000 | -721 000 | -971 000 | 3 000 | -126 000 | -2 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 306 000 | 1 849 000 | 3 053 000 | 2 869 000 | 2 094 000 | 1 472 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 1 535 000 | 1 871 000 | 2 270 000 | 2 177 000 | 1 143 000 | 653 000 |
|
|
Sum egenkapital | 383 000 | -1 261 000 | -679 000 | 157 000 | 155 000 | 281 000 |
|
|
Sum gjeld | 1 457 000 | 4 981 000 | 6 002 000 | 4 889 000 | 3 082 000 | 1 844 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | -12,0% | -11,6% | -15,4% | 3,6% | -3,1% | |||
Resultat av driften i % | -6,9% | -4,8% | -10,1% | 1,7% | -1,4% | 1,8% | ||
Likviditetsgrad 1 | 3,2 | 1,4 | 1,0 | 1,7 | 1,2 | 0,8 | ||
Egenkapitalandel i % | 20,8% | -33,9% | -12,8% | 3,1% | 4,8% | 13,2% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 24 000 | 206 000 | 71 000 | 95 000 | 116 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .