Ti Marine Contracting AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 506 000 | 801 000 | 0 | 3 916 000 | 2 887 000 | 120 789 000 |
|
|
| Driftsresultat | 506 000 | -1 044 000 | -576 000 | -733 000 | -1 597 000 | 390 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 506 000 | -1 044 000 | 14 025 000 | -12 608 000 | -6 696 000 | 17 709 000 |
|
|
| Årsresultat | 506 000 | -1 044 000 | 14 025 000 | -12 608 000 | -6 696 000 | 18 936 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 891 000 | 0 | 35 274 000 | 33 978 000 | 26 660 000 | 19 655 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 333 000 | 5 843 000 | 37 774 000 | 25 538 000 | 86 601 000 | 155 316 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 297 000 | 4 791 000 | 70 730 000 | 56 704 000 | 107 634 000 | 114 330 000 |
|
|
| Sum gjeld | 927 000 | 1 052 000 | 2 318 000 | 2 812 000 | 5 627 000 | 60 640 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 8,4% | -2,6% | 22,8% | 6,0% | -0,7% | |||
| Resultat av driften i % | 100,0% | -130,3% | -18,7% | -55,3% | 0,3% | |||
| Likviditetsgrad 1 | 179,9 | 35,6 | 25,2 | 2,6 | ||||
| Egenkapitalandel i % | 85,1% | 82,0% | 96,8% | 95,3% | 95,0% | 65,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
