Royal Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 111 558 000 | 117 758 000 | 108 975 000 | 127 761 000 | 102 291 000 | 93 207 000 |
|
|
Driftsresultat | -3 985 000 | -6 008 000 | -7 950 000 | 3 095 000 | 530 000 | 670 000 |
|
|
Resultat før skatt | -4 729 000 | -6 499 000 | -7 941 000 | 2 766 000 | 244 000 | 369 000 |
|
|
Årsresultat | -4 279 000 | -6 050 000 | -8 340 000 | 2 158 000 | 124 000 | 214 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 244 000 | 739 000 | 135 000 | 1 037 000 | 1 764 000 | 2 228 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 34 955 000 | 28 819 000 | 25 679 000 | 29 344 000 | 25 040 000 | 21 283 000 |
|
|
Sum egenkapital | 4 981 000 | 6 794 000 | -1 746 000 | 5 184 000 | 3 026 000 | 2 652 000 |
|
|
Sum gjeld | 30 218 000 | 22 763 000 | 27 560 000 | 25 197 000 | 23 778 000 | 20 860 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | -12,3% | -21,6% | -27,1% | 10,9% | 2,2% | |||
Resultat av driften i % | -3,6% | -5,1% | -7,3% | 2,4% | 0,5% | 0,7% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,5 | 1,0 | 1,2 | 1,1 | 1,0 | ||
Egenkapitalandel i % | 14,2% | 23,0% | -6,8% | 17,1% | 11,3% | 11,3% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 835 000 | 977 000 | 889 000 | 733 000 | 871 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .