Nor Lines AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2021 (K) | 2020 (K) | 2019 (K) | 2018 (K) | 2017 (K) | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 716 395 000 | 929 324 000 | 1 023 860 000 | 970 234 000 | 292 814 000 |
|
|
| Driftsresultat | 7 127 000 | -25 772 000 | -34 934 000 | -58 937 000 | -11 923 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 51 429 000 | -66 741 000 | -39 236 000 | -60 548 000 | -13 030 000 |
|
|
| Årsresultat | 51 429 000 | -66 741 000 | -39 236 000 | -60 548 000 | -13 030 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | |||||||
| Balanseregnskap | 2021 (K) | 2020 (K) | 2019 (K) | 2018 (K) | 2017 (K) | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 9 025 000 | 11 320 000 | 15 870 000 | 22 445 000 | 21 219 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 136 665 000 | 58 907 000 | 145 880 000 | 168 598 000 | 172 293 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -17 792 000 | -69 221 000 | -65 132 000 | -27 293 000 | 33 800 000 |
|
|
| Sum gjeld | 163 483 000 | 139 449 000 | 226 883 000 | 218 335 000 | 159 711 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | |||||||
| Regnskapsanalyse | 2021 (K) | 2020 (K) | 2019 (K) | 2018 (K) | 2017 (K) | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 53,1% | -19,9% | -14,8% | -29,1% | |||
| Resultat av driften i % | 1,0% | -2,8% | -3,4% | -6,1% | -4,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,8 | 0,5 | 0,9 | 1,1 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | -12,2% | -98,6% | -40,3% | -14,3% | 17,5% | ||
| Vis flere detaljer | |||||||
| Lederlønninger | 2021 (K) | 2020 (K) | 2019 (K) | 2018 (K) | 2017 (K) | ||
| Lønn daglig leder(e) | 1 207 000 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
