Den Norske Isbilen AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 150 437 000 | 207 325 000 | 228 684 000 | 152 608 000 | 152 985 000 | 134 000 000 |
|
|
Driftsresultat | -18 005 000 | 10 152 000 | 27 599 000 | 440 000 | 5 528 000 | 1 225 000 |
|
|
Resultat før skatt | -19 425 000 | 8 746 000 | 26 652 000 | 215 000 | 5 298 000 | -834 000 |
|
|
Årsresultat | -15 171 000 | 6 821 000 | 20 789 000 | 163 000 | 4 150 000 | -609 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 34 541 000 | 30 270 000 | 23 665 000 | 17 152 000 | 14 108 000 | 12 944 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 22 103 000 | 64 396 000 | 54 785 000 | 29 560 000 | 25 178 000 | 14 129 000 |
|
|
Sum egenkapital | 10 145 000 | 25 316 000 | 19 789 000 | 16 570 000 | 16 407 000 | 9 930 000 |
|
|
Sum gjeld | 46 499 000 | 69 351 000 | 58 660 000 | 30 142 000 | 22 878 000 | 17 143 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | -25,7% | 11,7% | 44,1% | 1,6% | 17,0% | |||
Resultat av driften i % | -12,0% | 4,9% | 12,1% | 0,3% | 3,6% | 0,9% | ||
Likviditetsgrad 1 | 0,7 | 1,2 | 1,2 | 1,3 | 1,6 | 0,9 | ||
Egenkapitalandel i % | 17,9% | 26,7% | 25,2% | 35,5% | 41,8% | 36,7% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .